Bugs/problemen

Hieronder een aantal problemen en bugs die momenteel in het spel zitten. De makers zijn op de hoogte van deze problemen en ze hoeven dus niet meer doorgegeven te worden.

– Het te weinig credits verkregen bij de 30% actie.
– Het ontbreken van de ooievaar in de winkel.
– Het ontbreken van het recept van het regenboogijs uit de machine.
– Dat de gouden troef blijkbaar niet meer te verkrijgen is in het kinderpretpark.
– Het vast slaan van het spel bij een “doorgraver” in de mijn.
– Het iedere keer moeten vernieuwen van het spel.
– De angstige zonnebloem voor gouden vip’s doet het niet meer.
– Het niet kunnen aanklikken van aanbiedingen of video’s bij het verdien credits tabblad (OPGELOST)

We adviseren je bij andere problemen eerst altijd even de cache van je flashplayer en computer te legen (dat doe je hier) en als dat niet werkt het probleem te melden bij de ambassadeurs op het officiële Happy Harvest Forum.

5 reacties op “Bugs/problemen

  1. Ik heb geen idee of ik hier goed zit maar ik heb sinds een aantal dagen een probleem met mijn synthese kamer, ik kan alleen op de knop deel je geluk (dat je een mysterieuze lotion krijgt) drukken daarna moet ik HH opnieuw opstarten omdat ik het kruisje en mijn vrienden niet kan zien ook zie k niet wat ik in mijn synthese kamer heb . ********* [UID is verwijderd. Hier kunnen wij niks mee]

    Groetjes Moppie

  2. ik heb 2 account en bij account Cindy is er geen enkel probleem , die speel ik in chrome, account Moppie met internet explorer , maar ook met het account van Moppie in Chrome is het probleem precies hetzelfde

Geef een reactie

