Aside

Er is nu een nieuwe optie in het credit verdien systeem. Je krijg een link als je op de oranje knop + credits klikt. Geef deze link aan je vrienden en als zij de video bekijken krijg jij 1 gratis credit cadeau!

Deze credits tellen ook voor de 30% actie, dus kan je nog meer credits verdienen.

Hieronder links van de beheerders van de nieuwsbrief en blog. Zo kunnen jullie zien hoe het werkt en hen ook wat support bieden (ze doen al het werk voor de nieuwsbrief vrijwillig!)

http://www.videocoins.com/video/2a723705/25741651b04eff2e/?referrerId=11011

http://www.videocoins.com/video/2a723705/c2fee212a8e2be90/?referrerId=11011

Hartelijk bedankt voor het klikken!

Edit -> de link is momenteel niet meer te vinden in het credits verdien tabblad. Mensen die nog wel een link hebben kunnen nog steeds credits verdienen.

Credits verdienen door voor elkaar video’s te bekijken

7 reacties op “Credits verdienen door voor elkaar video’s te bekijken

  1. Sorry, heb op beide links geklikt, maar beide doen het niet.
    Mijn vrienden klikken zich suf op mijn link (die werkt wel) maar de credits krijg ik niet bijgeschreven :-((

    • Je kan helaas niet meer zelf je link opvragen. Dit omdat de filmpje niet meer te bekijken zijn op het verdien credits tabblad. Wel kan je nog op de link van andere mensen klikken, geregeld zijn er op die site nog filmpjes online waarmee credits te verdienen zijn. We hopen dat de link snel weer te vinden is, helaas kan HGB hier niets aan doen aangezien de advertenties door een ander bedrijf word geregeld.

  2. Waar kan ik een klacht indienen voor de credits die dus nog steeds niet zijn bijgeschreven??
    Zoals ik al eerder schreef hebben veel vrienden het filmpje bekeken voor me, maar ik heb er dus niks voor gekregen 😦

      • Dank je wel voor de reactie.
        Zal eens kijken of ik iemand kan vinden die voor mij die mail kan opstellen, maar wat heeft een screenshot dan voor zin.
        Daarop is toch niet te zien of ik wel of geen credits heb gekregen???

Geef een reactie

